Den här bloggen kommer jag att använda för att dokumentera mina alster. Jag tycker om att sy lappteknik, en del kläder, sticka och brodera.

söndag 9 januari 2011

Dräkt


Jag håller på och syr en dräkt just nu. Det är länge sedan jag sytt kläder men jag fick lust häromdagen. Jag hade missat att jag skulle ha en delbar dragkedja och bestämde mig för att köpa en i går. Det var snorhalt - bilen gled både framåt och i sidledes. Och ingen kedja i rätt längd fanns i butiken!!! Därför är min jacka inte klar och kjolen är bara klippt än så länge.

3 kommentarer:

  1. Välkommen! Hoppas du vill trivas här och att vi får se mycket fina bilder av dina alster.

    SvaraRadera
  2. Hej Anki!
    Grattis! Du vann i min Give Away! Hör av dej till umm-yara(snabel-a)hotmail(punkt)com med din adress så skickar jag din vinst inom kort.
    Kram, Kristin i Borås

    SvaraRadera
  3. "Dina vinster" menar jag, du vann 2 vinster ;D
    Kram igen, Kristin

    SvaraRadera